:

0700 20 442

национален телефон за информация


Как да укажа на моя куриер, че искам да си получа пратката в офис на „Пратките“?

Достатъчно е в товарителницата при адрес на получаване да бъде записано офис „Пратките“ и съответния град.


Кои куриери могат да ми доставят пратката при вас?

Това са всички куриери, които са изброени на нашата страница в раздел „Партньори“.


Мога ли да се информирам в офис на „Пратките“ за условията и тарифите на куриерите, които са ваши партньори?

Да, във всеки наш офис има клиентски компютър, където може да проверите тарифите и условията на всеки един от представените при нас куриери.


Какво е работното време на куриерски центрове „Пратките“?

Куриерски центрове „Пратките“ работят с уеднаквено работно време с MALL центровете, в които се намират – т.е. всеки ден от 10 до 21.30 ч.


Колко спестявам, ако вместо да извикам куриер, изпратя пратката си от ваш офис?

Поне 10% от стойността на куриерската услуга. Точната сума е различна за всеки от пртньор-куриерите.


Ако пратката ми не е пристигнала във вашия офис, трябва ли да знам кой точно куриер я доставя?

Да, за да можете да проследите местоположението на закъснялата пратка или да направите справка при съответния куриер, който я доставя.


Наистина ли работите в неделя?

Да, куриерски центрове „Пратките“ са единствените куриерски офиси в България, които работят в събота и неделя.


Пратките“ нов вид куриер ли са?

Не, „Пратките“ не са куриер.Те са мрежа от куриерски центрове, където са обединени офисите на повечето куриерски фирми. За да изпратите пратка от офис на „Пратките“, е нужно да изберете и съответен куриер.


Могат ли да се получават пратки с наложен платеж в „Пратките“? А да се изплащат наложени платежи?

Да, могат да се получават пратки с наложен платеж. Важното е куриера Ви да е наш партньор.


Има ли свободен интернет на клиентския компютър?

Не, клиентският компютър е предвиден за улеснение на нашите клиенти относно справка за тарифи и условия на представените при нас куриери.


Ако плащам при вас стойността на куриерската услуга, какъв разходен документ ще ми издадете и от чие име?

Ще ви бъде издадена фактура и касова бележка от името на куриера, който ви е транспортирал пратката.


Ако още не съм избрал с кой куриер да изпратя пратката си, ще получа ли съвет от консултанта ви?

Нашият консултант ще ви осигури достъп до тарифите и условията на всички партньори на „Пратките“, така че вие да имате пълната информация, за да вземете своето решение за избор на куриер.


Получателят ще разбере ли, че съм изпратил пратката си от „Пратките“?

Не, няма да разбере! Товарителницата ще е оформена на бланка на избрания от вас куриер. Все пак, ако изрично укажете, можем да поставим нашия усмихнат печат.


Планирате ли откриване на куриерски център и в Пазарджик?

Да, вторият етап на проекта „ПРАТКИТЕ“ включва още 10 града в България, сред които е и Пазарджик.


 


КЪДЕ МОЖЕ ДА НИ ОТКРИЕТЕ